Sunday, May 1, 2011

nama bayi

Posted by aZa | at 9:00 AM

AMARAN KERAS:INI ADALAH STICKY POST

wah...baru sebulan lebih mengandung dah sibuk mencari nama bayi..b4 tahu diri ini mengandung,aku dok sibuk mencari nama bayi..siap sediakan 4 nama bayi lelaki dan 4 nama bayi perempuan..wah teramatlah excited..

bila dah disahkan pregnant,aku jadi malas nak cari nama..mcm x berkenan je dgn nama yang di cari sebelum ni..hehehe

masa mula disahkan pregnant oleh doctor pun,perasaan aku biasa2...xde rasa excited sangat...teruk kan..

tapi aku sangat sayangkan bayi ini..semoga anak mama jadi janin-bayi yang sihat sempurna dan selamat lahir ke dunia..

p/s: tadi masa makan KFC,hubby cakap dia sayangkan aku...hihi..so sweet kan..pastu aku tanya..x sayang baby ke..dia cakap sayang tapi tnggu la baby keluar..hihi..apa da.nanti la bila baby dh keluar baru tahu kan..hihihi

0 comments:

Post a Comment